سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاپوت خودرو

نظر

کاپوت خودرو

کاپوت hoods بیشترین فروش رااز  لوازم یدکی خودرو در تمام دنیا را به خود اختصاص داده است،  درب موتور با یک برنامه ریزی پویا و فعال توانسته است کنترل اوضاع را به دست بگیرد و با رعایت قوانینی که جک کاپوت خود را ملزم به آن ساخته است خدماتی را برای مشتریان فراهم کرده است کیفیت ساخت قطعات بدنه خودرو  ایده آل بوده و در خور توجه بسیاری از کارشناسان بوده است ، و با انجام آزمایش هایی که در این زمینه ها وجود داشته است و با دستگاه های زیادی که برای کنترل کیفیت مهیا شده است می توانند به خوبی محصولات را با تست هایی که همانند سازی می شود مورد آزمایش قرار داد این آزمایش ها بدین صورت انجام می پذیرد که با ایجاد یک تصادف ساختگی محصول مورد نظر  را تحت فشارهای وارده قرار می دهند تا بتوانند میزان تحمل و مقاومت آن را به خوبی بسنجند و با تخمین توان لوازم یدکی را مورد بررسی قرار دهند و اگر نیاز به بهبود کیفیت دارد اقدام به بالا بردن وضعیت فعلی آن می کنند ، و تا حدی افزایش قابل قبولی را در این زمینه ایجاد می کنند .

 

 کاپوت خودرو

 

یکی از موارد مهم در امنیت خودرو کاپوت hoods  می باشد جلوترین قسمت خودرو بعد از سپر ها کاپوت خودرو می باشند در هنگام تصادف و برخورد اجسام به اتومبیل شما کاپوت ها نقش مهمی دارند. کاپوت خودرو جزو قطعات بدنه ی خودرو می باشند .انواع محتلفی دارد که خود دارای زیر مجموعه می باشد .هنگام خرید ماشین اگر کاپوت آن خودرو رنگ شده و یا دارای خراش باشد نشانه ی آناست که آن خودرو تصادف داشته است. هنگام باز کردن درب کاپوت با استفاده از جک کاپوت می توانیددرب کاپوت را باز نگه دارین و به تنظیم و تعمییر خودروی خود بپردازید. علاوه بر حفظ امنیت خودرو نقش به سزایی در زیبایی خودرو دارد.هنگام خرید کاپوت ها  و گلگیر خودرو دقت نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا در درجه اول امنیت راننده و سرنشین های خودرو را کاپوت و سپر خودرو تعیین می کند.

 سپر خودرو

 اگر شما با اصالت هستید و می خواهید بیش از یک تعمیر، پس از آن یک هود سفارشی در نظر بگیرند. اما زمانی که شما فهرست هود در وب سایت ما، برای اضافه بار حسی آماده است، زیرا هیچ کس نمی تواند انتخاب ما را از هود سفارشی مطابقت. ما گیاه در هر نوع طراحی، و با هر برآمدگی، بیرون ریختن و یا حرکت شبیه چمچه زنی تصور در انتخاب خود را از پشم شیشه، الیاف کامپوزیت و یا کربن است. فایبر گلاس سبک و آسان به رنگ است. این تاب برداشتن در برابر صرفنظر از درجه حرارت است. ما ارائه می دهیم دست گذاشته هود های فایبر گلاس برای همه اتومبیل محبوب مدل اواخر و کامیون.

 

کاپوت ماشین

 

کامپوزیت ترکیبی از مواد با مزایای است که نمی تواند به دست آورد اگر مواد به تنهایی مورد استفاده قرار گرفت است. ما ارائه می دهیم هود هستند که ترکیبی از الیاف شیشه، پلاستیک، و رزین ها، که در نتیجه در یک هود است که با دوام تر از پشم شیشه عادی یک، اما سبک وزن باقی مانده است. هود فیبر کربن یک ظاهر منحصر به فرد، صرفه جویی در وزن و با دوام کافی به نگه دارید  تا در شرایط مسابقه می باشد. وجود درپوش فیبر کربن می توان برای ایجاد یک بیانیه در بلوار و یا یک قطعه جدایی ناپذیر از یک ترکیب برنده در مسیر مسابقه.

https://cari4.com